منابع زبان انگلیسی کنکور
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

زبان جامع مبتکران 

هدف از نوشتن کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران پوشش کامل کلیه جنبه ها و بخشهای زبان انگلیسی کنکور است. نویسندگان با ارائه انواع تمرینات ، تست ها و آموزش های تخصصی برای بخشهای مختلف ، سوالات زبان کنکور ، مانند خواندن و پاسخ به سوالات درک مطلب و آزمون نزدیک ، به هدف رسیده اند. فصل های کتاب مطابق با ذهنیت نویسندگان است ، بر اساس اولویت بخشهای مختلف زبان کنکور ، بنابراین اولویت اصلی با زبان انگلیسی کلاس دوازدهم و تجدید نظر در یازدهم است . و کلاس های 10 بعد از آن و در آخر تجدید نظر کلی کلاس 7 تا 10. علاوه بر این ، طرح بندی بخشهای مختلف برای کتابهای استخراج زبان به روش معمول انجام شده است. در مرحله بعدی ، ما کتاب کامل را به زبان انگلیسی مبتکران بررسی خواهیم کرد.

لیست کتاب بسیار ساده و مختصر است. چهار بخش اصلی هر درس با شماره صفحه برای کلاس دوازدهم مشخص شده است و همچنین برای پایه های یازدهم و دهم ، بخشهای مختلف مشخص شده است. در پایین لیست شماره صفحه و توضیحات مربوط به هر پیوست قرار دارد که به دانش آموزان کمک می کند پیوست مورد نیاز خود را از لیست سریع پیدا کنند. در بخشهای اصلی مانند کلاس دوازدهم برای این لیست فضای کافی وجود داشت تا طبقه بندی و توضیحات بیشتری را برای هر بخش ارائه دهد تا دانش آموزان هنگام بازگشت به کتاب برای ادامه مطالعه بتوانند بخشی را که به دنبال آن بودند پیدا کنند.

این کتاب لحنی صمیمی دارد که به دانش آموزان امکان می دهد با نویسنده و محتوای ارائه شده ارتباط بهتری برقرار کنند که در یادگیری بسیار موثر است. قالب کتاب به گونه ای است که در ابتدای کلاس دوازدهم ، هر درس دارای چهار بخش اصلی گرامر ، واژگان ، خواندن و امتحان است ، سپس تجدید نظر در کلاس یازدهم و دهم به گونه ای انجام می شود که اولین دستور زبان این دو مفهوم اساسی و تست گرامر آنها و سپس واژگان هر دو نمره آموزش داده می شود. در پایان پیوست های متعددی برای کتاب وجود دارد. این کتاب دارای کنکور سراسری 99 و 464 صفحه است.

در مقدمه ، نویسنده آقای شهاب اناری شرح کاملی از کتاب ، بخشهای مختلف آن و همچنین نحوه استفاده از آن را ارائه می دهد که برای همه دانشجویان بسیار مفید و کاربردی است. توصیه ها و توضیحات ارائه شده در مقدمه حضور پررنگ و روشنی در نگارش و نگارش کتاب کامل انگلیسی مبتکران دارند و روشن است که این کتاب با برنامه ریزی دقیق نگاشته شده است.

 

زبان انگلیسی جامع خیلی سبز

در کتاب انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز ، تست های گرامر و واژگان با 75 امتیاز برای هر بخش ، میانگین نرمال سایر کتاب های مشابه است و مناسب به نظر می رسد. تعداد تست های تفصیلی و فهم برای هر درس 6 آزمون است که طبیعی و معقول است. یکی از نکات بحث برانگیز کتاب در زمینه تست عدم اطمینان از روند آزمایش طراحی شده است. آزمون های دشوار و میانی در رابطه با یکدیگر قرار می گیرند و هیچ فرایند آموزشی ساده تا دشواری در آنها وجود ندارد ، که البته ، به نظر نویسنده ، برای پاسخگویی به آزمون های ورودی مناسب است. به طور کلی ، چنین مهارتی قطعاً برای شرکت در کنکور مفید و ضروری است زیرا آزمون های کنکور دشوار یا متوسط ​​نیستند ، اما برای یادگیری و جا افتادن در بحث بهتر است دانش آموز ابتدا تست ها را بداند و امتحانات نهایی این روند نامطمئن دشواری سوالات را تجربه کرده و آن را فرا می گیرد.

این تست ها در رده بندی طبقه بندی نشده اند. انواع مختلفی از آزمون های زبان در کتاب ذکر شده است که در کنکور سراسری نیز به آنها پرداخته شده است. انواع گرامر مختلف (مانند ساختار صحیح تست 1171) و انواع دیگر آزمون ها به خوبی در طول آزمون ها قرار می گیرند. بین آزمون های هر بخش ، چندین آزمون کنکور سراسری (مانند آزمون 2557) طراحی شده است. یکی دیگر از نکات مثبت کتاب انگلیسی کنکور خیلی سبز ، استفاده از ایده های جدید برای طراحی امتحانات است. تست هایی مانند تست 2514 که ساختار جدیدی دارند ، توسط خود نویسنده در کتاب طراحی شده است.

آزمون های دشوار کتاب ، که در صفحه پاسخ جمجمه شکل نشان داده شده است ، آزمون های سطح بالایی است که در بین سایر آزمون ها توزیع می شود. این آزمایشات از جمله سخت ترین آزمایش های استخراج هستند. نویسنده مسیر تست کتاب را حفظ کرده و آزمایشی خارج از آن پیشنهاد نکرده است. دانش آموزان از هر سطح می توانند به آزمونهای موجود در کتاب پاسخ دهند و پس از مطالعه کتاب درسی از آنها استفاده کنند. با این حال ، تست های دشوار کتاب که از آزمون های متوسط ​​هستند ، دانش آموزان ضعیف را به چالش می کشند و ممکن است آنها نتوانند به بسیاری از آنها پاسخ دهند.

پاسخ تشریحی کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز شامل توضیحات کامل و روشنی برای هر سوال است. این توضیحات بسیار مناسب و قابل درک است. برای برخی از آزمون ها ، مانند آزمون 559 ، در بخش پاسخ های تشریحی پیشنهادهایی به نام پیشنهادهای جغد ارائه می شود که پیشنهاد آزمون برای سوال مورد نظر را توضیح می دهد. این نکات به دانش آموز کمک می کند تا آزمون را بسیار درک کند. در پاسخ تشریحی ، در صورت لزوم ، مانند آزمون 453 ، همه گزینه های سوال نیز بررسی می شود. 

 

انگلیسی جامع میکرو طبقه بندی گاج 

اشتباهات زبان انگلیسی میکرو گاج بسیار گسترده است ، زیرا هدف آن این بود که کل کنکور را پوشش دهد. در واقع ، سه کتاب وجود دارد که در یک کتاب قرار گرفته اند و منطقی است که آنها بسیار بزرگ هستند. با این حال ، به طور کلی ، این کتاب روند خوبی برای بررسی کنکور زبان انگلیسی داشته است. هیچ خطای علمی یا هجی خاصی در کتاب وجود ندارد ، اما عدم معرفی نویسندگان بسیار عجیب است و یکی از نکات منفی کتاب بیان نکردن دستورالعمل های استفاده از آن توسط نویسندگان مستقیم است.

شرح و دیدگاه کامل هر تست گرامر در پاسخ تشریحی از ویژگی های خوب کتاب است. همچنین تست های موجود در کتاب آزمون در سنجش تسلط دانش آموزان بسیار مهم و کاربردی هستند. به این ترتیب می توان از آنها در آزمونهای آزمایشی از درصد احتمالی آنها مطلع شد. پیشنهاد می شود که کتاب کامل انگلیسی کنکور گاج میکرو به عنوان منبع دوم برای بررسی مطالب و تست های پایان سال مورد استفاده قرار گیرد و با آزمون های خود ، هر دانش آموز می تواند ببیند که در این آزمون چه کاری انجام خواهد داد. دانش آموزان فقیر ابتدا باید اصول را از منبع دیگری یاد بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: